Custom Search

AÖF kayıt Tarihleri 2017-2018, AÖF İkinci Üniversite Kayıt Tarihleri

AÖF kayıt Tarihleri 2017-2018, AÖF İkinci Üniversite Kayıt Tarihleri


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


Aöf 2017 2018 kayıtları tarihi



Anadolu Üniversitesinin Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri 2017-2018 öğretim yılı ikinci üniversite internet başvuru ve kayıt işlemlerinin 5-16 Eylül'de yapılacağı bildirildi.

Anadolu Üniversitesi Rektörlüğünden yapılan açıklamaya göre, herhangi bir yükseköğretim programından mezun olanlar ile merkezi Açıköğretim ve uzaktan eğitim sistemine göre eğitim öğretim yapan fakülteler dışında yükseköğretim programında kayıtlı öğrenciler, Açıköğretim sistemine göre öğretim yapan fakültelere internetten başvurduktan sonra kayıt işlemlerini gerçekleştirebilecek.

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 15:17

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama Yap!

Custom Search
Copyright © 2015 Diapason Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy