Custom Search

Adnan Oktar Evli mi? Adnan Oktar Evlilik Açıklaması

Adnan Oktar Evli mi? Adnan Oktar Evlilik Açıklaması


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼



Tv kanalında sunduğu programla ve kedicikler adındaki kızlarla gündemden düşmemeyi başaran Adnan Oktar dan tuhaf açıklamalar ... Adnan oktar evlenmediğini ve evlenmemesinin sebeplerini böyle açıklıyor ;

A9 kanalında konuşan Adnan Oktar Allah için yaşadığını ve başına gelen her şeyi 'Allah için' yaptığını dile getirdi.

Adnan Oktar: "Evlenmedim, Allah için... Okulda sabahtan akşama kadar tebliğ yapıyordum, Allah için.. Hayatımı tehlikeye attım Allah için..  hapishaneye girdim Allah için... Tımarhaneye girdim allah için..

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 10:22

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama Yap!

Custom Search

Blog Arşivi

Copyright © 2015 Diapason Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy