Custom Search

Alex Telles Yeni Takımı, Alex Telles Hangi Takımda

Alex Telles Yeni Takımı, Alex Telles Hangi Takımda


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


Alex Telles 2014 yılında takımından ayrılarak resmen olmasa da galatasaray da yer alacağını açıklamış bulunmakta.... Şimdiden başarılar dileriz.Avrupa nın fatihi olan galatasaray a başarılar getirmesini dileriz...



Transferi resmi olarak açıklanmasa da Alex Telles kendisini çoktan Galatasaraylı yaptı bile… Ülkesinde düzenlenen bir yardım maçında sahaya çıkan Telles, kulübü Gremio’ya veda niteliğinde duygusal bir konuşma yaparak ‘elveda’ dedi.

Bandeirantes isimli televizyon kanalına konuşan 21 yaşındaki sol bek, “Burada geçirdiğim süre boyunca beni destekleyen herkese teşşekkürlerimi sunuyorum. Burada bir şöhret yakaladım ve şimdi kariyerimde büyük bir değişime hazırlanıyorum. Takım arkadaşlarımın bana verdikleri güven, Gremio’nun bana kattıklarıyla orada iyi işler başaracağıma inanıyor ve bir gün tekrar buraya dönmeyi umut ediyorum” dedi.

Antonio Prado kentindeki özel maçın ardından yeni yıl kutlamasında dostlarıyla buluşmak üzere sahil bölgelerine doğru hareket ettiği belirtilen oyuncunun, menajeri Fernando Otto ile birlikte Pazar günü Brezilya’dan Türkiye’ye hareket edeceği ifade edildi.

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 14:06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama Yap!

Custom Search

Blog Arşivi

Copyright © 2015 Diapason Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy