Custom Search

İlker Başbuğ Tahliye Haberi Oku, İlker Başbuğun Suçu Ne?

İlker Başbuğ Tahliye Haberi Oku, İlker Başbuğun Suçu Ne?


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


İlker başbug tahliye edildi haberi İlker Başbuğ Tahliye Haberi Oku, İlker Başbuğun Suçu Ne?

Akşam saatlerinde tahliye kararı verilen Eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ, Silivri Cezaevi önünde açıklama yaptı.

Başbuğ'un açıklamasından öne çıkanlar;

"Hepiniz sevgi ve saygıyla selamlıyorum. 6 Ocak 2012 günü hatırlasrınız şöyle dmeiştim; "26. Genelkurmay Başkanı terör örgütü kurmak ve yönetmekle suçlanarak tutuklandı. Takdir Yüce türk milletini aittir. Aradan tam 2 sene 26 ay geçti toplam. Bizi cezaevinde 26 ay nefret ve intikam duygularıyla hareket edenler burada tuttu. Benim 26 ay hayatımdan çaldılar. Benim 26 ay hürriyetimden yoksun bıraktılar.

Yüce Türk milletine en derin şükranlarımı sunuyorum. Bugün benim serbest bırakılmam bir başlangıçtı. Benim gibi suçsuz bulunan arkadaşlarım da en kısa zamanda hürriyetlerine kavuşacaktır. Bu gerçekleşmez ise bugün benim serbest kalmam hürriyetimi kazanmamın hiçbir önemi ve anlamı olmaz. Çünkü ben ne kadar suçsuz isem bugün geride bıraktığım Tuncer Kılınç Paşa, Hurşit Tolın Paşa, Hasan Iğsız Paşa, Tuncay Özkan, Doğu Perinçek de benim gibi suçsuzdur. Ayrıca, bugün benim serbest bırakılmamda kullanılan gerekçeler hepsi için geçerlidir. Onların da en yakın zamanda bu zindanlarda tutsak tutulan mutlaka ve mutlaka en kısa zamanda hürriyetlerine kavuşacaktır.


Cezaevi, 26 ay... Bu da tarihin garip cilvesi midir? 26. Genelkurmay Başkanı 26 ay... Enteresan. Cezaevi, acı, ızdırap, çile çekmektir. Ama bütün bunlara rağmen şu an içimde hiçbir şekilde nefret ve intikam duyguları taşımıyorum. Çünkü bunu duyanlar aslında kendilerini de bir felakete sürükler. Nefreti, sevgi alt eder. Biz öyle yetiştik. İçimiz sevgi dolu.


"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 15:29

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama Yap!

Custom Search

Blog Arşivi

Copyright © 2015 Diapason Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy