Custom Search

Kısa Bir İşte Başarılı Olmak için Okunan Dua Nihat Hatipoğlu

Kısa Bir İşte Başarılı Olmak için Okunan Dua Nihat Hatipoğlu


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


Herhangi bir işte başarılı olmak için okunacak dualardan Nihat Hatipoğlu na ait olan dualar... Başarmak için önce çaba sonra en etkili yöntem duadır...

1
Okunuşu: Allahümme hır li uehter U.Vela teklini ala ihtiyari.

Anlamı: Allah'ım! Bu işi bana hayırlı kıl ve bu işi bana nasip eyle! Allah'ım beni kendi başıma bırakma.(Tirmizi,De'avat,90)

2
Okunuşu:
Allahümme inni es'elüke's-sebate fi'l-emri ue'l-azlmete 'ale'r-ruşdi. Ve es'elüke şükra ni'metike ve hüsne 'ıbadeüke.Ve es'elüke Usanen sadikan ve kalben sellmen.Ve e'uzü bike min şerri ma ta'lemü.Ve es'elüke min Hayri ma ta'lemü.Ve estağfiruke mimma ta'lemü.

Anlamı:
 Allah'ım! Senden işte (dinde) sebat etmeyi ve doğruluğa azmetmeyi istiyorum. Nimetine şükretmeyi ve sana güzel bir şekilde ibadet edebilmeyi istiyorum. Doğruyu konuşan bir dil ve eğriliklerden uzak bir kalp diliyorum. Allah'ım! Senin bildiğin her çeşit serden sana sığmıyorum. Bildiğin bütün hayırları senden istiyorum. Bildiğin günahlarımdan dolayı senden bağış diliyorum. (Tirmizi,De'avat,22)

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 08:44

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama Yap!

Custom Search

Blog Arşivi

Copyright © 2015 Diapason Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy