Custom Search

Seyyidül İstiğfar Duası Okunuşu, Anlamı, Fazileti

Seyyidül İstiğfar Duası Okunuşu, Anlamı, Fazileti


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼


 "Allahumme ente Rabbi la ilahe illa ente halekteni ve ena abduke ve ena ala ahdike ve vadike mestatatu , euzu bike min şerri ma sana'tu , ebu'u leke binimetike aleyye ve ebu'u bizenbi feğfir li feinnehu la yeğfiruz'zunube illa ente"

(Yâ Allah! Sen benim Rabbimsin. Senden başka ilâh yoktur. Beni sen yarattın ve ben senin kulunum. Ve ben îman ve ubûdiyyetimde gücüm yettiği kadar senin ahd ü misâkın üzereyim. Yâ Rabbi! Yaptıklarımın şerrinden sana sığınırım: Ve senin bana ihsan etdiğin nimetleri ikrar ve i'tirâf ederim. Kendi kusur ve günâhlarımı da ikrar ve i'tirâf ederim. Yâ Rabb! Sen beni afv ü mağfiret eyle. Zîra senden başkası günâhları afv ü mağfiret edemez)


(Şeddad bin Evs (r.a.)'den rivayete göre Rasûllah (s.a.v.) şöyle buyurmuşlardır:


"Bir kimse bu Seyyidü'l-istiğfâr'ı ihlâs ile gündüz okur da o günde akşam olmadan evvel vefat ederse o kimse ehl-i cennettendir. Ve eğer bu duâyı ihlas ile gece okur da sabah olmazdan evvel vefat ederse yine ehl-i cennettendir"

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 15:43

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama Yap!

Custom Search

Blog Arşivi

Copyright © 2015 Diapason Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy