Custom Search

Astım Nedir? Astımın Tedavisi Var mı? Astım Tedavisi

Astım Nedir? Astımın Tedavisi Var mı? Astım Tedavisi


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼



Astım insan vucudundaki solunum yollarının iltihaplanması sonucuyla oluşan bir hastalıktır.Astımda daha çok nefes daralmaları meydana gelir.

Astımın belirlenmesinde önemli rol oynayan etkenler şunlardır.Nefes darlığı, öksürük, gögüs sıkışması gibi belirtileri vardır.Bu belirtiler ara ara görülür.Fakat astımın ilerlemesiyle sıklaşabilmektedir.

astımın tedavisi varmıdır ve asım tedavisi nasıl yapılır?

Astım tedavisinde mutlaka doktora gözükülmelidir.Doktorun verecegi ilaçlar düzgün bir şekilde aksatılmadan kullanılmalıdır.Doktorunuzun size önerdiği önleyici ilaçlar uzun süre kullanıldığında hastalığı tedavi etme özelliği vardır.Doktorunuza danışarak aldığınız ağızdan püskürtülen sprey ilaçlar nefes almada zorlanma yasandığında püskürtülerek hastanın rahatlamasını saglar.

"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 06:08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama Yap!

Custom Search

Blog Arşivi

Copyright © 2015 Diapason Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy