Custom Search

PSY Gentleman Türkçe Anlamı, PSY Gentleman Şarkı Sözü Ve Anlamı

PSY Gentleman Türkçe Anlamı, PSY Gentleman Şarkı Sözü Ve Anlamı


"Sponsorlu Bağlantılar"


▼ İçerik ▼



Psy gangnam style şarkısıyla şöhrete kavusan sanatçı yeni şarkısı ve farklı dansıyla Gentleman ı çıkardı...Video klibi yayınlanan şarkının söözleri ise şöyle;

PSY Gentleman Şarkı Sözleri Türkçe Çevirisi:

Alagamun-lan, weh, wakun, heya, hanun, gon
Alagamun-lan, weh, makun, heya, hanun, gon
Alagamun-lan, ari, gari, hanon, kari, he
Alagamun-lan, we-like, we like party, hey
Ichiba, varriya, is hara moru, mashi sondori, yama, varriya
Yougun, pegi, tur, equa, machen, varriya
Noga, onku, pega, haga, kunge, nande, varriya
Damn girl, you’re so freakin sexy
Oo kızım, süper seksisin

I-I-I I’m a, I-I-I I’m a
B-b-b-ben bir, b-b-b-ben bir
I-I-I I’m a, mother-father-gentleman
B-b-b-ben bir, anne-baba-beyfendiyim


Alagamun-lan, weh, mikuneya, hana, gon
Alagamun-lan. weh, sikuneya, hana, gon
Alagamun-lan, pali, pali, wasa, nelly, neh
Alagamun-lan, nali, nali, nasa, pali, hee
Ichiba, varaniya, nori, moli, holy, daddy, chunga, ri
Varriya, get feeling, feeling good, brutake
Varriya, gachu, gunya, sorinage, sorinage
Varriya, damn girl, i’mma party, morphine

I-I-I I’m a, I-I-I I’m a
B-b-b-ben bir, b-b-b-ben bir
I-I-I I’m a, mother-father-gentleman
B-b-b-ben bir, anne-baba-beyfendiyim

Gonna make you sweat
Seni terleteceğim
Gonna make you wet
Seni ıslatacağım
You know who I am, west side
Kim olduğumu biliyorsun, batı tarafından
Gonna make you sweat
Seni terleteceğim
Gonna make you wet
Seni ıslatacağım
You know who I am, west side
Kim olduğumu biliyorsun, batı tarafından

I-I-I I’m a, I-I-I I’m a
B-b-b-ben bir, b-b-b-ben bir
I-I-I I’m a, mother-father-gentleman
B-b-b-ben bir, anne-baba-beyfendiyim


"Sponsorlu Bağlantılar"

Ekleyen: alkmaar, Saat: 16:16

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama Yap!

Custom Search

Blog Arşivi

Copyright © 2015 Diapason Tasarım: Kaizen Template
Geliştiren: Bf Legacy